3 Yaşındaki Küçük Bir Dansçının Koca Kalbi

17:51


Videoyu daha önce izlediniz mi bilmiyorum ama izlemediyseniz, mutlaka izlemeniz gerektiğiniz düşünüyorum. 

Video çekildiğinde 3 yaşında olan Junhao sevimli mi sevimli bir şekilde dans ediyor evet. Onu izlerken kesinlikle keyif alıyoruz. Ama benim bu videoyu paylaşmama sebep olan şey onun küçücük bedeninde taşıdığı kocaman çocuk kalbi ve söyledikleri. Gerçekten ilk izlediğimde tüylerimi ürpertmişti...

Dünyasındaki kocaman insanların kalpleri ne kadar körelmişse, bu canım çocuğun kalbi o kadar temiz. Annesine ona böyle güzel şeyler öğrettiği için teşekkür edilmeli...

Benim kalbimi çalan o konuşma tam olarak 7.44'de, "Neden dans ediyorsun?" sorusu ile başlıyor ve şöyle bir diyalog geçiyor:

+Dans ettiğim zaman annem gülüyor. Annem gülmek, mutluluktur der.
-Junhao. Hayalin nedir?
+Hayalim insanları mutlu etmek, çünkü ben mutluyum. Sen mutlu musun?”

Gerçekten etkileyici değil mi? :)

0 yorum

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bana Ulaşın

Ad

E-posta *

Mesaj *

Bumerang - Yazarkafe