Artık Bir Facebook Sayfam Var

16:17


Yavaş yavaş blogla ilgilenme fırsatı buldukça sosyal medya olmadan blogu genişletmenin gerçekten zor olduğunu yeniden kavradım. Twitter bir yere kadar... Ben de Facebook sayfasını açmaya karar verdim.

Aslında blogu kendi adımla açtığım için yine benim adımla sayfa kurmanın çok egoist bir tavır olarak algılanmasından korktuğum için açmamıştım başta ama şimdi kendimi açıklayabileceğimi düşünüyorum. Sözün özü, sayfa Çiğdem Akkaya/ Yazar olarak görünüyor minvali ise blog/ blog yazarıdır.

Bu şekilde algılayın lütfen. İleride bir gün yazar kategorisine girersek belki o gün isim ve meslek olarak değişebilir, kim bilir. Ama bugün amacım o değil :)

Haber almak için sayfamı beğenebilirsiniz. Bunun içinde yukarıdaki facebook resminin üzerine tıklamanız yeterlidir. Destek olan herkese teşekkürler. :)


0 yorum

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bana Ulaşın

Ad

E-posta *

Mesaj *

Bumerang - Yazarkafe