GM Discovery Garanti Süreci | Sonuç Yazısı
11:59Telefonum şu an elimde. Aslında telefonu ayın 7sinde teslim aldım. Yazıyı biraz geciktirdim ama önce okuduğum kitabı bitirmek istedim, sonra da ufak bir operasyon geçirdim. Derken yazı bir hafta sarktı. Ama çok uzatmayacağım. Nette okuduğum kadarıyla herkes Telpa'nın talep ettiği 50 liradan bahsediyordu ama benden herhangi bir şekilde ücret istenilmedi. İlk günlerde yaşadığımdan bahsettiğim iletişim kopukluğundan başka bir sorun da yaşamadım. Tek sıkıntı ürünün Telpa'nın sitesine geç girilmesiydi bu yüzden sık sık Vatan Bilgisayar aracılığı ile bilgi aldım. Ama daha sonra siteden de cihazımı kolaylıkla takip ettim. Yazının altına ekleyeceğim fotoğraflar netten takip ettiğim sürede garanti durumundaki değişiklikleri gösteriyor. Tarihleri ile kontrol edebilirsiniz.
Şimdi telefonla ilgili var olan ufak problemim şarj cihazını çıkarırken biraz zorlaması. Telefonu ilk aldığımda böyle bir problem olmadığı için bunu ufak bir hata olduğunu biliyorum ama çok takılmadım.
Açıkçası servis, olayı kullanıcı hatası vb adı altında bana yıkmaya çalışmadan sorunu giderdiği için memnunum. Özellikle de vurguladığım yerli malı durumundan dolayı bu ürünü tercih ettim ve yazılımın anlamında da cidden çok memnunum. Tüm ihtiyaçlarımı problemsiz olarak karşılıyor. Bu yüzden de donanım aksaklıkları yüzünden telefon için kötü şeyler söylemek istemiyordum.
Evet, 18 günlük bir süre için telefonumdan oldum ama yine de sonuçtan memnunum. O yüzden yine Discovery kullanmaya devam edeceğim. Eğer bu donanım aksaklığının kendi problemleri olduğunu kabul etmeselerdi Samsung'a dönüş yapacaktım çünkü güven hissimi kaybedecektim. Ancak şu an bir problemim yok ve yine telefonumla ilgili içim rahat. Üretileni kullanalım ki daha iyisi yapılabilsin diyor ve bu süreci görmezden gelmeye karar veriyorum.Tekrar etmediği sürece...
8 yorum
Disaridan bakan biri olarak ülkemizde bir seyler degisiyor. Evet yavas ama emin adimlarla ve bu beni mutlu ediyor. Yillar önce olsaydi bu kadarini bile göremezdik..gec kalinmis gelismelerin devam etmesi dilegiyle...
YanıtlaSilGerçekten öyle. Bir şeyin yerlisi üretiliyorsa elimden geldiğince ona yönlenmeye çalışıyorum. Umarım yerli üretim grafiğimiz olabildiğince olumlu yönde seyreder. Ve yine umuyorum Türk Malı dendiğinde akla şüphe düşmeden kalitenin geldiği günler de yakında olsun...
Silarıza durumunu ne olarak belirtip yolladınız bilgilendirirseniz teşekkür ederim
YanıtlaSilSadece şarj soketinin bozulduğunu belirttim.
SilBu sabah itibariyle bu sorunu yasamaya basladin ben de maalesef:( soylediginiz gibi ben de cok uyari almıştım arkadas cevremden fakat telefonun teknik ozelliklerine nazaran uygun fiyati ve tabiki turk malı olmasi cezbetti beni. İnternette sizin yazi seriniz disinda yararli bir bilgi bulamadim maalesef. Tesekkur ederim duyarli oldugunuz icin bu konuda. Umarim ben de memnun kalirim en nihayetinde garanti surecinden :(
YanıtlaSilŞu an bir yılı aştı ben telefonu kullanmaya başlayalı hala herhangi bir sorun yok. Umuyorum ki siz de başka bir problem yaşamazsınız :)
SilBen gmd kullanıcısıyım telefnm guncellemeden sonra kendi kendine dokunmaya basladi ve ayrica telefonumun ekraninin diger ayni telefonlara gore lacivert oldugunu ve kamersinin cozunurlugunun dusuk oldugunu fark ettim ve telefonum bir kere dustu ve cercevesinde catlakliklar var acaba garantiye gondersem ne olur ek ucret isterlermi garanti gecerli olur mu veya telefonu yenilerlermi bilgilendirebilirmisiniz beni
YanıtlaSilMerhabalar, ne yazık ki bunlar benim yanıt veremeyeceğim sorunlar. Kırıkların durumuna göre değişir sanırım
Sil