General Mobile Discovery 16 GB Şarj Soketi Sorunu
10:47
Merhabalar,
Bendeniz başlıkta gördüğünüz marka ve model telefonu kullanmaktayım. Telefonu yaklaşık 2 ay önce aldım ve gün itibari ile şarj soketi bozulmuş durumda ve telefon şarj olmuyor. Telefonu almadan önce de bu yorumları okudum ancak, "Yerli malı, alalım ki daha iyileri yapılabilsin," dedim gittim aldım. Galiba hata ettim, bilmiyorum.
İnternette gördüğüm kadarıyla herkes garantisinden fazlası ile şikayetçi ve bu süreci doğru düzgün ne oldu, nasıl oluyor anlatan kimse olmamış. O zaman telefonu almak isteyenler için bu durumu ben üstleneyim. Biraz sonra telefonu garantiye göndermek için dışarı çıkacağım. Ve bu konu ile ilgili gelişen her adımı buradan ilgilenenlere bildireceğim. Bu arada an itibarı ile aşağıda görmüş olduğunuz yazıyı General Mobile Genel Müdürü Muzaffer Gölcü'ye ve garanti firması Telpa'ya sosyal medya üzerinden de göndermiş bulunuyorum. Görmek için: Twitter.
İlgilenen kullanıcılar, blogu ve twitter adresimi gelişmeler için takip edebilirler. Yazı:
Eğer ben de aynı olumsuz durumları yaşarsam, en fazla telefonu kendim yaptırır gittiği yere kadar kullanır sonra da bir daha almamak üzere markayı terk eder ve senelerce sorunsuz kullandığım Samsung'a dönüş yaparım sanırım. Ama umuyorum ki yerli bir firma hakkında olumsuz değil, olumlu geri dönüş yapma imkanı bulurum. Çünkü gerçekten bunu yerli ürün olduğu için ve biz de yapabiliriz umudu taşıdığım için almıştım. Aksi, benim için ciddi bir hayal kırıklığı olacak.
Not: Twitterdan güncel adımları #discoverygarantisüreci etiketi ile paylaşacağım, takip edebilirsiniz.
Bendeniz başlıkta gördüğünüz marka ve model telefonu kullanmaktayım. Telefonu yaklaşık 2 ay önce aldım ve gün itibari ile şarj soketi bozulmuş durumda ve telefon şarj olmuyor. Telefonu almadan önce de bu yorumları okudum ancak, "Yerli malı, alalım ki daha iyileri yapılabilsin," dedim gittim aldım. Galiba hata ettim, bilmiyorum.
İnternette gördüğüm kadarıyla herkes garantisinden fazlası ile şikayetçi ve bu süreci doğru düzgün ne oldu, nasıl oluyor anlatan kimse olmamış. O zaman telefonu almak isteyenler için bu durumu ben üstleneyim. Biraz sonra telefonu garantiye göndermek için dışarı çıkacağım. Ve bu konu ile ilgili gelişen her adımı buradan ilgilenenlere bildireceğim. Bu arada an itibarı ile aşağıda görmüş olduğunuz yazıyı General Mobile Genel Müdürü Muzaffer Gölcü'ye ve garanti firması Telpa'ya sosyal medya üzerinden de göndermiş bulunuyorum. Görmek için: Twitter.
İlgilenen kullanıcılar, blogu ve twitter adresimi gelişmeler için takip edebilirler. Yazı:
Eveet, General Mobile Discovery 16gb telefonu alırken, "alma şarj soketi çabuk bozuluyor, kalitesiz, garantiye de almıyorlar" diyenleri dinlemedim. “Garantiye vereceğin parayı üzerine koy sorunsuz kullanacağın bir şey al,” diyenleri de… "Yerli malı destek olmalı ki yenisi üretilsin" dedik aldık. Yetmedi 5-6 kişiye de aldırdım. Ama fazla mı milliyetçi baktım ne yaptım, dedikleri çıktı telefonun şarj soketi 2 ayda bozuldu. Görüdüğüm kadarıyla da garanti adamına göre davranmış. Aynı anda telpada beklerken aynı sorundan 10 kişi gelince "üretim hatası," kabul edilip ücretsiz yapılmış, tek tek gönderen herkesin ki ise 50lira ücretle garanti dışına alınmış. Üstelik "neden böyle," diye sormak isteyen herkese de "kabul ediyor musunuz, etmiyor musunuz" minvalinde kısa kes der gibi yanıt verilmiş. İşin daha da kötü yanı 50tlyi verip yaptıranların pek çoğu dönüşte de hatalarla karşılaşmış ve onun tamiri için de yine para talep edilmiş.
Eminim farkındasınızdır, pek çok kişi garantinizdeki kalitesizlik yüzünden Discovery aldığına bin pişman, üstelik telefonu aradığınızda da karşınıza ilk bu şikayetler çıkıyor. 8 yıldır telefon kullanıyorum, ilk defa garantiye gitmek zorunda kalacağım. Üstelik 2 ay gibi kısa bir sürede... Yalnızca aynı muameleyi görememeyi umuyorum. Aksi takdirde ben de General Mobile markasına sonsuza kadar elveda diyen ve bir daha asla almayacak olan "anti" kesime katılacağım. Bunu da tüm okuduğum yorumların "olumsuz," olmasından duyduğum rahatsızlık yüzünden bildiriyorum. Umarım bu konunun farkındasınızdır ve daha ilgili davranıyorsunuzdur.
İlgilenenlere garanti sürecindeki gelişmeleri blogdan ve buradan bildireceğim.
Kolaylıklar.Bakalım, neler olacağını göreceğim size de bilgileri vereceğim. Böylece bu konuda kafası karışık olanlar da eminim ki fikir sahibi olacaklardır.
Eğer ben de aynı olumsuz durumları yaşarsam, en fazla telefonu kendim yaptırır gittiği yere kadar kullanır sonra da bir daha almamak üzere markayı terk eder ve senelerce sorunsuz kullandığım Samsung'a dönüş yaparım sanırım. Ama umuyorum ki yerli bir firma hakkında olumsuz değil, olumlu geri dönüş yapma imkanı bulurum. Çünkü gerçekten bunu yerli ürün olduğu için ve biz de yapabiliriz umudu taşıdığım için almıştım. Aksi, benim için ciddi bir hayal kırıklığı olacak.
Not: Twitterdan güncel adımları #discoverygarantisüreci etiketi ile paylaşacağım, takip edebilirsiniz.
3 yorum
teşekkürler
YanıtlaSilÖyle diyosunda ben yaklaşık bir yıldır kullanıyorum hiçbir sorunu yoktu dün kuzenim şarj kablosunu çekip yuvayı kırana kadar yani telefon şans işi benimkinde hiçbir sorun yok ayrıca garantiside çok iyi
YanıtlaSilYeter ya bende de aynı sorun şarj olmuyo geevseme var altına bir kitap koyarak şarj ediyorum ve şarj aletini bükmek zorunda kalıyorum ve şarj aletleri de bozuluyor kırılıyor çözüm yolu yok sanırım yaptırdıktan 1 hafta sonra yine bozuldu üstelik yaptırınca titreşim bozuldu telefonum titremiyo pişmanım almak da istemiyodm
YanıtlaSil