Çocukluğumun Şarkıları #1

22:32

Evet, sevgili arkadaşlarım, siz benden bölüm beklerken ben kaptırdım çocukluğumun şarkılarını dinleyip keyifleniyorum. Hehehe^^

O şarkıları sizinle de paylaşayım hep beraber eğlenelim olmaz mı? :)

Vallahi ben tam bir müzik canavarıyım, hele ki çocukluğumda aman Allah'ım... Kral Tv'nin başından kalkmazdım :) Elbette sevdiğim bütün şarkıları sizinle tek bir gönderide paylaşamam ama en azından bunları paylaşmak istedim.

Bu on şarkılık ilk listem. Eğer siz de eğlenirseniz, belki devamı da gelir. Buyurunuz:

Grup Laçin - Bekar Gezelim

Bu şarkı ile az eğlenmezdik. Kafamızı gruptakiler gibi sallamaktan bir hal olmuştuk. Hadi bakalım, "Bu sene de bekar gezelim" :)



Yıldız Tilbe - Bin Dereden Su Getirsem

Ben bu şarkıya her zaman bayılmışımdır. Hala dinleyince içim kıpır kıpır oluyor, gülümsemeden edemiyorum. Oysa şarkı bolca sitem barındırır. Neyse efendim, zaten milletçe oynamayı pek bir severiz, sözlerinin ne kadar dertli olduğuna bakmadan... :)

"Sussam olmaz, konuşsam duymaz, anlamazsın."





Levent Yüksel - Sultanım

"Sultanım. Perişanım. İhtiyaaaaaaaaaaaaar oldum senleeee" :) O tonton teyzenin "ihtiyar" kısmına denk gelip bozulduğu yere bayılıyordum ya hu :D Yine, hala çok seviyorum bu şarkıyı :)




Seden Gürel - Sebebim Aşk

"Ben ölümü soruyordum, önümde aşk uzandı..." Her zaman güzel olan bir şarkı da budur benim için :) Dinlenir, dinletilir.




Bendeniz - Bu Baharda

Bu biraz "ergenliğimin şarkısı" gibi olacak ama her neyse haha... Buyurunuz, "Durdurun, dünya yaşanmaz olursa, sebebi bendeki eski hatıralardır. Bilir misin hayat, aşktan ibaret. Duydum unutmuş beni, kopsun kıyamet!" :)





İsmail YK - Üfle

Çocuktuk işte napalım yani, dinliyorduk. :D Yine de gülümsetiyor beh! :) Üstelik klipteki dans kısmını da çok havalı bulurdum. Ülkemizdeki şarkıcılar o kadar kötü dansçılar ki... Neyse. En azından "Ah- Uh" falan demese iyiydi ama işte... "Hadi hadi çabuk ol, bir şey oluyor. Üfle de geçsin yaram." :D





Levent Yüksel - Zalim

Ben de amma arabeskmişim değil mi? Fark etmez ama yine keyifle dinliyorum ben bu şarkıyı. "Gölgemi aldım yanıma, vurdum hasretn yoluna. Benzedim bahtsız Mecnun'a. Yüce Mevla'ya sığındım..."




Barış Manço - Gamzedeyim Deva Bulmam

Barış Manço, aşktır. Barış Manço candır, diyorum. Son dört şarkı bu efsane adamdan gelecek efenim. Kendisi benim için eşi benzeri olmayan bir adamdır. Biraz kulaklarımızın pasını silmesin mi?




Barış Manço - Can Bedenden Çıkmayınca

Müzik derslerinde öğretmen ne zaman benden şarkı söylememi istese iki şarkı söylerdim. Birisi bu... Diğerini de 2. listemde sizinle paylaşırım artık.

"Ben nasıl unuturum seni? Can bedenden çıkmayınca..."




Barış Manço - Gül Pembe

Melodisi nice acıklı hikayeye fon müziği olmuş bu efsane şarkıyı atlamayacağım tabii ki. Beni de her zaman duygulandırır.

"Dudağımda son bir türkü Gül Pembe. Hala hep seni söyler, seni çağırır..."





Barış Manço - Dönence

"Simsiyah gecenin koynundayım, yapayalnız. Uzaklarda bir yerlerde güneşler doğuyor."

Fazla söze gerek yok bence :)




İşte, benim ilk etapta paylaşacaklarım bunlar, sizler de kendi favorilerinizi paylaşmak isterseniz, öğrenmek ve dinlemekten keyif alırım :)

2 yorum

  1. ahahaha şimdi O Ses Türkiye'yi dinlerken Tarkan'ın ilk çıktığı zamanlardaki şarkılarını söylüyorlardı ben de bu cümleyi kurdum bunlar bir zamanlar benim çocukluğumun şarkılarıydı diye :)) Çabuk geçmiş zaman be :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bana Ulaşın

Ad

E-posta *

Mesaj *

Bumerang - Yazarkafe